Tematy pomocy
Nasz sklep
- Darmowa dostawa DHL i INPOST dla zamówień ponad 100 zł.
Termin dostarczenia przesyłki do Klienta to łączny czas realizacji Zamówienia + przewidywany czas dostarczenia Produktów do Zamawiającego zgodnie z wybranym sposobem dostawy.
Dostawy Zamówień składanych w Sklepie merrell.pl dostarczane są tylko i wyłącznie do miejsc znajdujących się na terytorium Polski.
Dostawa zamówionych Produktów może odbywać się za pomocą firmy kurierskiej.
Koszt dostawy dla Zamówienia do 100 zł brutto wynosi 9,00 zł. Dla Zamówień przekraczających kwotę 100 zł towar jest wysyłany na koszt Sprzedawcy.
Przy odbiorze zamówionych Produktów Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić w obecności kuriera stan techniczny przesyłki. W szczególności należy zwrócić uwagę na to, czy opakowanie jest nienaruszone, czy Towar nie posiada uszkodzeń wynikłych z transportu i czy jest zgodny z Zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt kurierowi i skontaktować się ze Sprzedawcą. Jest to warunek konieczny do późniejszego uznania ewentualnej reklamacji dotyczącej dostawy.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktów lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu.
Klient zobowiązany jest odebrać paczkę zawierającą Produkty zgodne z Zamówieniem.
W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki awizowanej przez firmę kurierską i wróci ona do Sprzedawcy, Sprzedawca spróbuje skontaktować się z Zamawiającym droga elektroniczną. Brak odpowiedzi w terminie 7 dni roboczych oznacza rezygnację klienta z zamówienia.
- Sklep merrell.pl proponuje płatności kartą kredytową i szybki przelew online za pośrednictwem PayU. Akceptowane karty płatnicze to: Visa, Mastercard, American Express. Wszystkie wcześniej wymienione karty płatnicze muszą posiadać ważny kod zabezpieczający.
Jeśli interesuje Cię płatność tradycyjnym przelewem oraz w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących sposobów płatności, prosimy skontaktuj się z nami: [email protected] - W naszym sklepie masz 30 dni na bezpłatny zwrot zakupionych produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn zwrotu.
1. Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z Formularzem odstąpienia. Prosimy pamiętać, że oryginalne pudełko z logo marki, w które obuwie jest bezpośrednio zapakowane, stanowi nieodłączny element składowy produktu.
3. Etykietę zwrotną, otrzymaną w paczce naklej na przesyłkę. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, etykietę zwrotną naklej w miejscu starej etykiety.
4. Zanieś paczkę do wybranego punktu partnerskiego DHL. Mapę dostępnych punktów znajdziesz na https://dhl24.com.pl/mapa/pokaz?type=fm lub zamów kuriera DHL – wejdź na https://dhl24.com.pl/zwroty/ i postępuj zgodnie z instrukcją. 5. Jeśli nie posiadasz etykiety zwrotnej uprawniającej do darmowego zwrotu skontaktuj się z nami pisząc na adres: [email protected]
6. Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie Za pobraniem uzupełnij w formularzu numer konta, na który zostaną zwrócone środki. Jeśli wybrana została opcja przedpłaty pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego opłacono zamówienie.
7. W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.
Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone przez INPOST, możesz dokonać darmowego zwrotu w następujący sposób:
1. Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z Formularzem Odstąpienia, jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie-usuń starą etykietę.
3. Wejdź na szybkiezwroty.pl i postępuj zgodnie z instrukcją: uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą.
4. Poczekaj na otrzymanie e-mailem i sms-em kodu zwrotu, kod jest ważny przez 72h od otrzymania.
5. Na kartonie ze zwracanym produktem umieść kod zwrotu.
6. Nadaj paczkę w Paczkomacie: na ekranie Paczkomatu wybierz opcję: „Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod, umieść paczkę w skrytce, nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
7. Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie Za pobraniem uzupełnij w formularzu numer konta, na który zostaną zwrócone środki. Jeśli wybrana została opcja przedpłaty pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego opłacono zamówienie.
8. W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.
- Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdziesz w nim wady techniczne, uszkodzenia powstałe podczas dostawy lub towar jest niezgodny z zamówieniem, należy bezzwłocznie odesłać go zwykłą przesyłką pocztową na adres sprzedawcy:
ORBICO SP. Z O.O.
www.merrell.pl Dział Reklamacji
SBP bud. B, ul. Chorzowska 150
40-101 Katowice
W takim przypadku do Produktów odsyłanych w oryginalnym pudełku należy dołączyć wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI z dokładnym opisem zauważonej wady.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania przez Sklep reklamowanych Produktów.