Chcemy, żebyś wiedział, że strona internetowa, z której korzystasz używa plików cookies, za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz w celu zarządzania stroną i poprawy jakości usług, w tym dostosowania treści do preferencji i zainteresowań użytkownika. Korzystając ze strony, zgadzasz się na używanie plików cookies. Informacja o stosowaniu cookies „więcej informacji” wyjaśnia czym są pliki cookies, jak przetwarzamy zbierane przy ich pomocy dane, w jaki sposób nasi partnerzy mogą używać cookies, jak możesz zmienić ustawienia oraz zawiera inne szczegółowe informacje na temat plików cookies.

Zwroty zamówień

<p><strong>W naszym sklepie masz 30 dni na bezpłatny zwrot zakupionych produktów</strong></p> <p>Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn zwrotu.</p> <p>1. Wypełnij <a href="https://media.merrell.pl/dokumenty/Merrell_formularz_odstapienia_od_umowy.pdf" style="color:#dc4405" target="_blank" title="POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY">FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY</a></p> <p>2. Spakuj starannie produkty do pudełka wraz z Formularzem odstąpienia. Prosimy pamiętać, że oryginalne pudełko z logo marki, w które obuwie jest bezpośrednio zapakowane, stanowi nieodłączny element składowy produktu.</p> <p>3. Etykietę zwrotną, otrzymaną w paczce naklej na przesyłkę. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, etykietę zwrotną naklej w miejscu starej etykiety.</p> <p>4. Zanieś paczkę do wybranego punktu partnerskiego DHL. Mapę dostępnych punktów znajdziesz na <a href="https://dhl24.com.pl/mapa/pokaz?type=fm" style="color:#dc4405" target="_blank" >https://dhl24.com.pl/mapa/pokaz?type=fm</a> lub zamów kuriera DHL – wejdź na <a href="https://dhl24.com.pl/zwroty/" target="_blank" style="color:#dc4405">https://dhl24.com.pl/zwroty/</a> i postępuj zgodnie z instrukcją.</p> <p>5. Jeśli nie posiadasz etykiety zwrotnej uprawniającej do darmowego zwrotu skontaktuj się z nami pisząc na adres: [email protected]</p> <p>6. Jeśli dokonałeś płatności za zamówienie Za pobraniem uzupełnij w formularzu numer konta, na który zostaną zwrócone środki. Jeśli wybrana została opcja przedpłaty pieniądze zostaną zwrócone na konto z którego opłacono zamówienie.</p> <p>7.W przypadku chęci wymiany Produktu Klient powinien zwrócić Produkt, czyli odstąpić od Umowy Sprzedaży w odniesieniu do danego Produktu, a następnie złożyć nowe Zamówienie na kolejny Produkt.</p>