Chcemy, żebyś wiedział, że strona internetowa, z której korzystasz używa plików cookies, za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz w celu zarządzania stroną i poprawy jakości usług, w tym dostosowania treści do preferencji i zainteresowań użytkownika. Korzystając ze strony, zgadzasz się na używanie plików cookies. Informacja o stosowaniu cookies „więcej informacji” wyjaśnia czym są pliki cookies, jak przetwarzamy zbierane przy ich pomocy dane, w jaki sposób nasi partnerzy mogą używać cookies, jak możesz zmienić ustawienia oraz zawiera inne szczegółowe informacje na temat plików cookies.

Czas i koszty dostawy

<p><b>Darmowa dostawa kurierem dla zamówień ponad 150 zł.</b></p> <p>Termin dostarczenia przesyłki do Klienta to łączny czas realizacji Zamówienia + przewidywany czas dostarczenia Produktów do Zamawiającego zgodnie z wybranym sposobem dostawy.</p> <p>Dostawy Zamówień składanych w Sklepie <a href="https://backend.merrell.pl/" style="color:orange">merrell.pl</a> dostarczane są tylko i wyłącznie do miejsc znajdujących się na terytorium Polski.</p> <p>Dostawa zamówionych Produktów może odbywać się za pomocą firmy kurierskiej.</p> <p>Koszt dostawy dla Zamówienia do 150 zł brutto wynosi 9,00 zł. Dla Zamówień przekraczających kwotę 150 zł towar jest wysyłany na koszt Sprzedawcy.</p> <p>Przy odbiorze zamówionych Produktów Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić w obecności kuriera stan techniczny przesyłki. W szczególności należy zwrócić uwagę na to, czy opakowanie jest nienaruszone, czy Towar nie posiada uszkodzeń wynikłych z transportu i czy jest zgodny z Zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, Klient zobowiązany jest zgłosić ten fakt kurierowi i skontaktować się ze Sprzedawcą. Jest to warunek konieczny do późniejszego uznania ewentualnej reklamacji dotyczącej dostawy.</p> <p>Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktów lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu.</p> <p>Klient zobowiązany jest odebrać paczkę zawierającą Produkty zgodne z Zamówieniem.</p> </p>W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki awizowanej przez firmę kurierską i wróci ona do Sprzedawcy, Sprzedawca spróbuje skontaktować się z Zamawiającym droga elektroniczną. Brak odpowiedzi w terminie 7 dni roboczych oznacza rezygnację klienta z zamówienia.</p>